Kontuzja i koniec kariery sportowej? Tego można było uniknąć!
22 lipca, 2020
Twoje dziecko może zrobić karierę w sporcie BEZ RYZYKA!
8 września, 2020

Nowa współpraca z BKS Stal Bielsko-Biała oraz BBTS Bielsko-Biała

Szpital św. Łukasza rozpoczął nową współpracę z klubem sportowym BKS Stal Bielsko-Biała oraz męskim klubem siatkarskim BBTS Bielsko-Biała. Umowy zostały podpisane przez prezesów Aleksandrę Jagieło (BKS) i Mirosława Krystę (BBTS).

Już od lat lekarze pracujący w Szpitalu św. Łukasza dbają o zdrowie sportowców i osób aktywnie uprawiających sport.

Co Szpital św. Łukasza oferuje sportowcom?

Ortopedia sportowa to termin ogólny obejmujący szeroką gamę badań diagnostycznych i zabiegów, wykonywanych przez pracowników służby zdrowia.  Specjaliści koncentrują się na pomaganiu ludziom w poprawianiu wyników sportowych, a także na zapobieganiu kontuzjom w przyszłości. Najczęściej Pacjentami Szpitala św. Łukasza są profesjonalni i amatorscy sportowcy, osoby, które doznały kontuzji lub ci, którzy chcą osiągać lepsze rezultaty podczas ćwiczeń.

Oczywiście każdy powinien odwiedzić ortopedę w przypadku jakichkolwiek problemów lub dolegliwości bólowych narządów ruchu.

Profesjonalni sportowcy zazwyczaj są świadomi ryzyka wynikającego z uprawionego rodzaju sportu. Chcąc uniknąć kontuzji sportowych związanych z wykonywaniem powtarzających się ruchów ciała oraz przeciążenia, bardzo często decydują się oni na konsultację oraz badania.

Opcje leczenia urazów sportowych

Zapobieganie urazom sportowym jest najlepszą metodą na uniknięcie przykrych symptomów w przyszłości. Ortopeda może również udzielić wskazówek, które pomogą zmniejszyć ryzyko urazów, wynikających z aktywności fizycznej.

W przypadku kontuzji wykonanie operacji może być częścią planu opieki. Szpital św. Łukasza oferuje różne możliwości leczenia operacyjnego z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii, oraz pełną opiekę pooperacyjną, która pomaga Pacjentom szybciej wrócić do formy.

Jak zapewnić poczucie bezpieczeństwa sportowcom?

Zapraszamy kluby i związki sportowe oraz szkoły i organizacje związane ze sportem do współpracy.

wspolpraca@lukasza.pl